Általános Szerződési Feltételek

A webáruházban szereplő árak forintban értendőek.

Nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

Az internetes webáruházban lévő terméknél feltüntetett képek nem minden esetben adják vissza a termék pontos színét, ezért kétsége esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a megrendelés előtt.

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása a hét összes napján történik.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-18 óra között zajlik, hétvégén változó.

A megrendelés leadására megjelölt időponton kívül is van lehetőség a megrendelések leadására.

Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerülhet feldolgozásra.

Az online vásárláshoz a következőket kell tennie: a webáruházunkban való vásárlás egyik módja a vásárló regisztrálása, vagy a Vendég pénztár használata, illetve központi e-mail címünkre (info.mestertapeta@gmail.com) küldve is leadhatja rendelését a megfelelő adatokkal.

Pontos adatainak felvétele azért szükségszerű és elkerülhetetlen, mert ezek alapján tudjuk azonosítani megrendelésüket, és természetesen címük alapján küldhetjük csak a terméket.

Komar márkájú posztereink rendelésekor, amennyiben banki utalásos fizetést választ, a postaköltséget teljes egészében mi álljuk, utánvét esetén a poszterekre, mint "túlméretes" csomagokra vonatkozó mindenkori díjszabás érvényes.

Azokra a poszterekre nem vonatkozik az ingyenes szállítási akció, amelyek leírásában fel van tüntetve, hogy akciós termékek.

A regisztrációhoz és rendeléshez szükséges adatok

  • Egyedi felhasználói név;
  • Egyedi és érvényes e-mail cím;
  • A felhasználó neve;
  • Számlázási név,
  • Számlázási cím, melyre a számlát kiállítjuk
  • Cégek esetén elengedhetetlen az adószám megadása
  • Élő, és érvényes magyarországi mobiltelefonszám;
  • Szállítási név, amennyiben különbözik a számlázási címtől,
  • Szállítási cím, amennyiben különbözik a számlázási címtől,
  • Szállítással kapcsolatos kapcsolattartó telefonszáma (érvényes magyarországi mobiltelefonszám), amennyiben különbözik a megrendelőtől.

A "Kosár" gombbal beteheti a kívánt árut a "kosárba".

A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége.

A kosárból véglegesítheti a rendelését a "Pénztár" gombbal.

Ott a név-cím, szállítási mód és fizetési mód megadásával véglegesítheti a megrendelést.

A rendelés lezárásáig bármikor visszaléphet, bármilyen adatot, terméket, címet, fizetési-szállítási módot módosíthat.

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.

A megrendelés leadását követő 48 órán belül eladó megküldi a megrendelő részére elektronikusan a rendelés elfogadását, vagy készlethiány esetleg egyéb okok miatt az elutasítását.

Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően teszünk.

Szállítási módok.

  • postai utánvétellel
  • postai csomagküldés, utalásos fizetés esetén
  • személyes átvétel Budapesten vagy Szigetszentmiklóson,

A kiszállítás díjai:

Postacsomag: 2000 Ft, banki utalásos fizetés esetén 1600 Ft 

75 cm és/vagy 3 kg súly feletti csomagok esetén a szállítási díj 3600 Ft, banki utalásos fizetés esetén 3200 Ft.

Átvételi pontjainkon a személyes átvétel ingyenes.

A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét.

Sérült csomagot ne vegyen át.

Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, úgy erről vetessen fel jegyzőkönyvet, és a terméket ne vegye át.

Utólag, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Utánvétes megrendelés esetében az ár megtérítése az átvétel pillanatában történik.

A számlát a Szamlazz.hu használatával e-mailben küldjük el Önnek.

Átutalásos fizetés esetén e-mail-ben díjbekérőt kap a végösszegről, és az utaláshoz szükséges adatokról.

Ekkor a jelzett összeget ( a termék árát és szállítási költséget) át kell utalni a megadott számlaszámra.

Webáruházunk megrendeléseinek kiszállítását a Magyar Posta végzi hétköznapokon 8-17 óra között.

Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként a munkahelyét is megadhatja (ha van rá lehetőség).

A Posta kétszeri kézbesítést kísérel meg, ha sikertelen értesítőt hagy és a helyileg illetékes postahivatalnál letétbe helyezi a csomagot.

Ott 8 napig őrzik, ez időn belül tudja átvenni, ezután visszakézbesítésre kerül a csomag.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, ha annak kézbesítésekkor ki tudja fizetni a vételárát.

Az át nem vett és visszaküldött csomag szállítási és visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük.

A termék újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének az előre történő átutalása esetén áll módunkban újraküldeni.

Garancia, szavatosság.

Webáruházunk kínálatában nincs a 151/2003 Korm. Rendelet hatálya alá tartozó tartós fogyasztási cikk így jótállásra kötelezett termék se.

A forgalmazott termékeinkre 2003. szeptember 1-jén hatályba lépett, a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet vonatkozik, amely a jogérvényesítés eljárási rendjét határozza meg, az anyagi jogot a Ptk. adja.

A jogszabályi definíció szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ez azt jelenti, hogy a meghibásodás oka nem a termék rendeltetésellenes használata, hanem olyan körülmény, amely az áruban már a vásárláskor is benne volt (ún. rejtett hiba). Fontos, hogy amennyiben a vevő a vásárlás időpontjában ismerte a hibát vagy ismernie kellett, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel.
Mindenekelőtt a kötelezett a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyen rögzítenie kell a vásárlás tényét, illetőleg a kifogás beazonosításához szükséges adatokat, továbbá amennyiben a kifogást a fogyasztó igényétől eltérően rendezi, ennek indokát is.

Kérjük, ha átvételkor vagy a rendeltetésszerű használat során hibát sérülést észlel, haladéktalanul értesítsen minket az info.mestertapeta@gmail.com e-mail címen. Adja meg a hibás termék azonosításához szükséges adatokat (név cikkszám, szín) mikor vásárolta és a hiba leírását. Ha esetleg mindjárt fényképet is tud küldeni róla az egyszerűsíti és meggyorsíthatja az eljárást.

Elállási jog gyakorlása

  • A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a csomag feladását, vagy a gyártótól való megrendelést megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti az  „info.mestertapeta@gmail.com” e-mail címen vagy telefonon. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
  • A vevő az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ezen elállási szándékot 8 munkanapon belül írásban kell jelezni  az info.mestertapeta@gmail.com  email címen, vagy akár postai levélben is. Levél esetében mindenképp ajánlott levélként adja fel, úgy tudja igazolni a feladás napját.
  • Ha a Felhasználó egyedi gyártású, az általa meghatározott igényeknek megfelelő megrendelést ad le, a Felhasználó elállási jogát a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében nem gyakorolhatja. Ebben az esetben ugyanis a Szolgáltató a Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésének, igényeinek megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat. Minden olyan terméket amely nincs raktáron cégünknél, azt cégünk egyedi gyártás kereteiben rendeli meg Vevő részére, a Vevő által meghatározott darabszámban, sok esetben egyedi és utánozhatatlan színkóddal és/vagy gyártási számmal, így ezek minden esetben egyedi gyártású terméknek tekintendőek.
  • A terméket postai úton vagy futárszolgálattal juttassa vissza vállalkozásunkhoz. Kérjük, ügyeljen a gondos csomagolásra, hogy a termék ne sérülhessen. A termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik, portósan (utánvétellel) feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • A csomag cégünkhöz történő beérkezést követően videokamerával rögzítésre kerül a kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre a későbbiekben felmerülő esetleges félreértések elkerülése miatt van szükség. (Például a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
  • Az eladó köteles a vevő által már kifizetett vételárat az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni a vevő által kért bankszámlára.
  • A vállalkozás azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak

Felelősség korlátozása:

A vállalkozó nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja megrendelőt, hogy csatlakozzon a  vállalkozó Mester Tapéta weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- A megrendelő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Az Internet kapcsolatból, illetve az adatbázis kapcsolatban (pl.: karbantartás miatt) bekövetkező hibákból adódó károkért felelősséget nem vállalunk. Fenntartjuk a jogot az akciós és az egyéb árak megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére. A fentiekből adódó mindennemű kártérítést elutasítjuk.

-Előfordul, hogy "Raktáron" jelzéssel ellátott termékek még azelőtt elfogynak készletünkből, mielőtt a következő rendelés, amivel a raktárkészletet töltjük megérkezne, így pár nap átfutással tudjuk átadni, vagy kiküldeni az adott terméket.

A Covid 19 kapcsán időszakosan hozhatunk olyan döntést, ami miatt a készpénzes fizetést bizonyos termékek esetében korlátozhatjuk, és csak díjbekérő alapján történő banki átutalással tud fizetni, amit minden esetben külön jelezünk.

Illetékes bíróság

A szerződéses viszonyból származó valamennyi jogvita tekintetében a felek kikötik és alávetik magukat a Mester Tapéta Webáruház székhelye szerinti Bíróságnak.

 
  Az oldal üzemeltetője a: Lákovics Norbert E.V.

                             Adószám: 68525400-1-34

                Vásárlásakor ÁFA mentes számlát állítunk ki.